Η Μπαρμπόρα Κρεϊτσίκοβα μπορεί να κατέκτησε τελικά τη σπουδαία πρόκριση για τον τελικό του Roland Garros, όμως αλγεινή εντύπωση προκάλεσε το ολέθριο λάθος του chair umpire της αναμέτρησης, στο 4ο match point της Τσέχας.

Ο Εμάνουελ Τζόζεφ, αν και ο επόπτης γραμμής φώναξε “out” στο χτύπημα της Μαρίας Σάκκαρη, κατέβηκε από την καρέκλα του, είδε το σημάδι της μπάλας και υποστήριξε πως βρίσκει τη βασική γραμμή, υποδεικνύοντας επανάληψη του πόντου!

Λίγα δευτερόλεπτα αργότερα, η Μαρία έσωσε το match point με ένα καταπληκτικό forehand, ενώ το τηλεοπτικό hawk-eye, έδειξε πως το ματς έπρεπε να είχε τελειώσει με νικήτρια την Κρεϊτσίκοβα, μιας και η αμφισβητούμενη μπάλα, ήταν όντως “out”.

Ακόμη ένα τρανό παράδειγμα για ποιον λόγο πρέπει να μπει επιτέλους το… ρημαδιασμένο το hawk-eye ΚΑΙ στους αγώνες της χωμάτινης επιφάνειας.

Διότι δεν ήθελε πολύ, να γυρίσει το ματς “τούμπα” από την 25χρονη Ελληνίδα και να χάσει τόσο άδικα την πρόκρισή της η Κρεϊτσίκοβα.

Γιατί μπορεί σήμερα να έγινε αδικία που ωφέλησε τη Μαρία, αλλά αύριο-μεθαύριο, μπορεί να γίνει ανάποδα. Και τότε, θα είναι ακόμη πιο επίπονο. Εν έτει 2021, είναι τόσο κρίμα να μην χρησιμοποιείται η τεχνολογία όποτε χρειάζεται. Εφόσον υπάρχει η δυνατότητα.

Δείτε την επίμαχη φάση:

ROLAND GARROS MEN’S DRAW | WOMEN’S DRAW | OOP (-1h)

 

Δημήτρης Χαλιάπας